.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيشنهاد شريعتمداری به رئیس جمهور

مديرمسئول روزنامه کيهان به دولت پيشنهاد کرد تا با تقويت تيم تبليغاتي خود، مردم را از دستاوردها و خدمات خود مطلع کند و با اين شيوه مانع از فعاليت هاي تخريبگرانه شود.

حسين شريعتمداري با بيان اينکه "متاسفانه دولت در تيم تبليغاتي خود ضعف دارد"، اظهار داشت: دولت بسياري از کارهايي را که انجام داده است به اطلاع مردم نمي رساند يا قصد اطلاع رساني دارد اما سيستم مناسبي براي اطلاع رساني تعبيه نکرده است يا در مواردي کساني که براي اطلاع رساني انتخاب شده اند در اين عرصه کارآمدي چنداني ندارند. بنابراين بسياري از خدمات دولت ناگفته باقي مي ماند.

به گفته شريعتمداري، اين ضعف کاملا محسوس است؛ به اين معني که باز کردن ابعاد آن، وقت بسياري مي طلبد.

مدير مسئول کيهان ادامه داد: در بعد ديگر، دولت بايد در مواردي براي کارهايي که دارد انجام مي دهد و احيانا ممکن است نسبت به آن ابهاماتي باشد،‌ به افکار عمومي توضيحاتي دهد. در اين زمينه هم دولت چندان قوي عمل نمي کند.

شريعتمداري در توضيح مورد ذکر شده تاکيد کرد: بسياري از اين توضيحات بر عهده رئيس جمهوري گذاشته مي شود. گاهي رئيس جمهوري مجبور مي شود يا احساس مي کند مجبور است شخصا درباره برخي اقدامات دولت توضيحاتي بدهد. در حالي که ديگران هم مي توانند اين کار را انجام دهند بنابراين اين موارد روي هم جمع نمي شود و به صورت انبوه در نمي آيد که پرداختن به آن ‌در يک جلسه و وقت کم سخت باشد.

وي با اظهار تاسف از مشاهده موارد بسيار متعددي از تخريب دولت به انتقاد ازتخريب گراني پرداخت که به هيچ يک از امتيازات دولت اشاره نمي کنند، آنچنان که گويي اين دولت هيچ نکته مثبت قابل ذکري ندارد. حتي اين افراد در پاره اي از موارد نکات مثبت را هم منفي جلوه مي دهند.

اين صاحب نظر در مسايل سياسي از دولت خواست اقدامات مثبت خود را در يک روند عادي ارائه دهد.

مدير مسئول روزنامه کيهان به دولت پيشنهاد داد: مراکز يا افرادي در تيم تبليغاتي دولت باشند که نظرات مردم را جمع آوري و پاسخهاي مناسب را براي آن ‌تهيه نمايند. البته در برخي موارد ممکن است به اين نتيجه برسند که فلان اقدام مناسبي نبوده و موضع دولت هم تغيير يا تصحيح آن اقدام بوده است./ایرنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.